REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG KOSMETYCZNYCH W GABINECIE KOSMETYCZNYM „WYSPA PIĘKNA”
§ I
Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie/gabinecie kosmetycznym Wyspa Piękna, 05-800 Pruszków, ul. Kubusia Puchatka 11, zwanego dalej „Salonem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Zapisanie się na zabieg jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się do jego postanowień od momentu zapisania się na zabieg.
§ 2
Klienci
- Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§ 3
Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy Klient jest informowany o przeciwwskazaniach, skutkach ubocznych i zaleceniach pozabiegowych, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują.
W przypadku zabiegów dotyczących twarzy, ciała, makijażu permanentnego i innych, Salon ma prawo poprosić o wypełnienie dodatkowej dokumentacji. - Klienci, przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu,
w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała. - Każdorazowo, gdy zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient powinien potwierdzić aktualność wywiadu
i przekazanych informacji. - Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że Klient wymusza zabieg, który nie powinien zostać wykonany lub gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
§ 4
Zapisy na zabiegi
- Przed zapisaniem się na zabieg prosimy o zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz
z informacją na temat przygotowania do zabiegu i ewentualnych przeciwskazaniach. - Zapraszamy do kontaktu w razie pytań lub wątpliwości.
- Zapisanie się na zabieg oznacza AKCEPTACJĘ REGULAMINU.
- Oferujemy następujące możliwości rezerwacji wizyty:
- telefonicznie pod numerem: 692 808 266
- online przez portal booksy.pl po bezpłatnej rejestracji
- online wysyłając wiadomość prywatną przez nasz Fanpage na Facebooku
- osobiście
- Prosimy o szczegółowe zaplanowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu usług takich jak: depilacja wąsika, regulacja brwi, depilacja pach, henna, ściągnięcie hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
- Przy rezerwacji niektórych usług wymagana jest przedpłata. Zadatek jest bezzwrotny. Wizytę można odwołać najpóźniej na 36 h przed planowaną wizytą (wtedy zwracamy zadatek) lub przenosimy na kolejną wizytę. W innym przypadku zadatek nie będzie zwrócony.
- Cena zabiegu pomniejszona jest o kwotę zadatku.
- W przypadku decyzji Klientki/-ta o rezygnacji z zabiegu w trakcie wizyty – w szczególnych przypadkach możemy przenieść zadatek na kolejną usługę.
- Dzień przed zabiegiem nasz system wysyła wiadomość SMS oraz email z przypomnieniem o wizycie. Bardzo prosimy o potwierdzanie wizyty lub ich odwoływanie za pomocą SMS- a “TAK” lub “NIE”.
- Prosimy o punktualne przybycie na swoją wizytę. Spóźnienie na umówiona wizytę ponad 15 minut może spowodować odmowę przyjęcia na zabieg – bez zwrotu przedpłaty.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu zabiegu po wcześniejszym uzgodnieniu przez obie strony.
- Po wizycie w naszym salonie, będziemy wdzięczni za pozostawienie komentarza na naszym profilu Facebook lub portalu Moment.pl.
§ 5
Bony Prezentowe
- Karta prezentowa jest ważna 6 miesięcy od daty zakupu.
- Istnieje możliwość wydłużenia terminu ważności karty prezentowej na prośbę Klienta. Wystarczy to zgłosić w dniu wykupienia karty.
- W przypadku gdy Klient/ka nie przyjdzie na umówioną wizytę z wykorzystaniem karty prezentowej i nie poinformuje Salonu o nieobecności wcześniej niż 24h przed terminem zabiegu, karta podarunkowa przepada.
- Zabiegi wymienione na karcie prezentowej można wymienić na inne o podobnej wartości – za zgodą Salonu.
§ 6
Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia z naszej usługi bardzo prosimy o niezwłoczne poinformowanie właściciela lub menedżera Salonu. Pozwoli to nam zweryfikować zgłoszone zastrzeżenia i znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Klienta.
- Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usług na najwyższym poziomie.
- W przypadku zabiegów manicure, pedicure i stylizacji rzęs, prosimy o zgłaszanie reklamacji niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, w ciągu 3 dni od daty wykonania zabiegu.
- Dokładamy wszelkich starań, aby każdą reklamację rozpatrzyć niezwłocznie i z troską o zadowolenie Klienta.